1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Rob Derks - WaarBenJij.nu 1 dag voor vertrek - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Rob Derks - WaarBenJij.nu

1 dag voor vertrek

Door: Rob en Nicole

Blijf op de hoogte en volg Rob

03 September 2010 | Nederland, Geldrop

Beste mensen,

Nog een paar uur en dan is het zover. Dan gaat de grote reis beginnen. 3 weken rondtrekken door Thailand. Morgen om 11.45 uur zullen we in het vliegtuig stappen en dusseldorf verlaten. Het zal een lange reis gaan worden. We zullen een tussen landing maken in Iran. Denk dat we dan weer een hele ervaring rijker zullen zijn. En een paar mooie foto's natuurlijk. Want Nicole moet een hoofddoekje om!

Uiteindelijk zullen we aankomen in Bangkok. Het is de bedoeling dat we eigenlijk rechtstreeks doorgaan naar Kanchanaburi. Deze plaats ligt ten westen van Bangkok. Staat bekend om The bridge on the River Kwai.

Wanneer we in Kanchanaburi zijn aangekomen en nog een beetje energie hebben zullen we weer een mooi verslagje maken, want dit was natuurlijk niet echt spannend.

Groetjes Rob en Nicole

• 03 September 2010 - 18:59

Stefan:

Goede reis, geniet er van.

• 05 September 2010 - 17:23

Freek:

Ik ben benieuwd hoe het jullie gaat verlopen in de kippenkooi vliegtuigjes :):)

• 05 September 2010 - 19:55

Jantine:

Hey!!

Superveel plezier in Thailand! Ben erg benieuwd waar jullie allemaal komen (Chiang Mai is leuk! Ga daar zeker een motobike huren en lekker naar Pai toeren :p)

Wordt het een beetje een backpackvakantie of lekker ietsje meer luxe?

Nouja, iig heel veel plezier!!

X

• 06 September 2010 - 02:26

Ankie:

Hey,

Leuk een weblog, ik hou 'm in de gaten!

Fijne vakantie en groeten uit het gave San Fran!

• 07 September 2010 - 12:25

Joost:

Hallo Rob en Nicole,
    Ik ben de broer van Sanne, en ben net terug uit Thailand.
    Leuke foto's en verhalen staan al op de site zeg... Mooie foto's! Wij zijn ook in Kanchanaburi geweest.
    Ayutaya is erg mooi! Je moet alleen niet gaan olifantrijden daar... Is superduur, lelijke omgeving, en je kan het in Changmai veel mooier en goedkoper (bij trekking inbegrepen) doen.
    In Changmai moet je echt een trekking doen... En hou er rekening mee dat je supervies wordt als het regent! Dus neem kleren mee die vies mogen worden, en schone kleren mee voor alle dagen.
    Wij zijn na de trekking wel allebei ziek geworden van het eten, dus let wel goed op wat je eet, en of het gekookt/gebakken is.
    In Changmai is het ook een aanrader om naar de tempel bovenop de berg te gaan. Is een mooie tempel, maar vooral het uitzicht met goed weer is mooi!
    Ik weet niet waar jullie verder nog naar toe gaan, maar zal de weblog in de gaten houden!

x Joost

• 07 September 2010 - 17:39

Sanne:

Hee Nicole en Rob!
    Zoals jullie misschien zien heb ik joost jullie site doorgegeven.Kijk maar of je iets met de tips doet:).
    De eerste foto's zien er leuk uit! geniet ervan, want misschien kom je hier maar 1 x!
    heeeeeeel veel plezier, goed kijken en veel fotos maken zodat wij ook mee kunnen kijken :)
    Groetjes Sanne