Phuket en Ko Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Derks - WaarBenJij.nu Phuket en Ko Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rob Derks - WaarBenJij.nu

Phuket en Ko Phi Phi

Door: Rob en Nicole

Blijf op de hoogte en volg Rob

15 September 2010 | Thailand, Bangkok

Dag Allemaal,

Hier weer een bericht vanuit Thailand. Wel helemaal de andere kant. Namelijk het zuiden. Zondag nacht zijn we aangekomen op Phuket (Patong Beach). Dit is een hele bekende badplaats in Phuket. Het staat vooral bekend om zijn GoGo Bars.

De volgende dag hebben we heerlijk aan het strand gelegen en lekker niks gedaan. Wat wel grappig was dat er een Tsunami alarm was. Een uur lang! Maar ben maar niet bang het was een test.

En ja wel natuurlijk zijn we in de avond naar de bekende straatjes geweest van Patong Beach. GoGo Girls!! Echt overal. Je moet wel goed kijken want er zijn namelijk ook Lady Boys. We hebben in 1 van deze bars een drankje gedronken en een spelletje vier op een rij gespeeld met een GoGo girl. We konden alleen niet winnen want ze deed namelijk niets anders als dat de hele dag.

De volgede dag hebben we Phuket verlaten. We hadden het wel gezien. Enorm toeristich! De hele dag: Tuk Tuk, T shirt, short, watch, dvd, taxi en natuurlijk massageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echt om gek van te worden.

Om half 9 hadden we de boot naar Ko Phi Phi. Een schitterend eiland. Gister hebben we ook echt helemaal niks gedaan. Lekker aan het strand gelegen. Waren al om 5.30 uur op gestaan dus luieren was op zijn plaats. Super lekker gegeten. Konden namelijk onze visjes en garnalen zelf uitkiezen. En die waren groot en lekker.

Het is nu woensdag en hebben net een toer geboekt met een longtail boot. We gaan wat eilanden bezoeken en snorkelen. Hebben we gister ook gedaan. En er zitten echt hele mooie vissen hier.

Morgen verlaten we het eiland weer en gaan we richting Krabi. Kijken wat daar allemaal te doen is.

Bedankt voor jullie reacties!

PS Kijk voor foto's op www.flickr.com/photos/robennicole2010

• 15 September 2010 - 19:49

Freek & Amber:

Leuke verhalen! ga zo door! en de fotos natuurlijk ook indrukwekkend!

GRT

• 16 September 2010 - 15:28

Tjeerd:

Wel hele vette foto's!! Damn, zo'n safari lijkt mij ook echt heel tof!!

• 16 September 2010 - 17:05

Abdul:

Yo Conehead, ziet er goed uit allemaal. Ook leuke verhalen! Veel plezier nog en mocht je nog een weekje langer wegblijven dan vind ik dat niet erg... Groetjes aan Nicole. x