Ko Phi Phi en Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Rob Derks - WaarBenJij.nu Ko Phi Phi en Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Rob Derks - WaarBenJij.nu

Ko Phi Phi en Koh Samui

Door: Rob en Nicole

Blijf op de hoogte en volg Rob

18 September 2010 | Thailand, Ko Samui

Dag mensen,

Hier een bericht vanuit Koh Samui. Op het eiland Ko Phi Phi hebben we nog een hele mooie rit gemaakt met een boot. We hebben allemaal verschillende eilandjes bezocht. Onder andere het eiland waar de film The Beach is opgenomen. Echt super mooi. Daarna zijn we het dorpje in gegaan. Lekker gegeten bij een lokaal tentje. In het dorp was nog wel duidelijk te zien dat er een Tsunami was geweest.

De volgende dag zijn we vertrokken richting Koh Samui. Een erg lange reis dag. Boot-taxi-bus-bus-boot-taxi +/- 12 uur reizen. We hebben wel veel kunnen zien. De boottocht naar Krabi was ook erg mooi. Veel mooie eilandjes.

Aangekomen op Koh Samui hebben we gezocht naar een verblijfplaats. Het is een guesthouse geworden. Maar niet zomaar een. Nee midden in de BOYZONE!! Wel grapppig.

Volgende dag helemaal niks gedaan en lekker aan het strand gelegen.

Gister hadden we een excursie geboekt. Zeevissen. En dat was echt leuk. Met een kleine groep zijn we met de boot de zee opgegaan. Rob had een mooie vis gevangen. In totaal 4 stuks maar die waren minder mooi. Echt een hele gave ervaring en het was ook prachtig weer! Lekker bakken en vissen. Met de lunch heb ik mijn eigen visje op!

En nu gaan we eten!!

Groeten

• 20 September 2010 - 12:36

Nielske:

He Nicole en Rob,
    FF een berichtje uit het Eindhovense.... Alles oke hier. Wat een schitterende reis zijn jullie aan het maken ! Spannend hoor. Die enge beesten is niets voor mij...geef mij maar lieve konijntjes... Ze maken het goed hoor Thomas zorgt goed voor ze en ik maak natuurlijk het hok schoon.
    Veel plezier nog !!

• 21 September 2010 - 15:54

Sander:

Hey rob en zus,

Leuk zo'n reis dat zie ik wel.
    Zeevissen dat is gaaf nou zal ik jullie vertellen als jullie zaterdag terugkomen ben ik zeevissen maar dan op de noordzee. Maar ook mooi.
    Geniet van jullie laatste dagen.

Groetjes Sander