Voorbereiding reis - Reisverslag uit Vught, Nederland van Rob Derks - WaarBenJij.nu Voorbereiding reis - Reisverslag uit Vught, Nederland van Rob Derks - WaarBenJij.nu

Voorbereiding reis

Door: Rob en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

12 Juni 2012 | Nederland, Vught

Beste mensen,

Nog een paar dagen en dan is het zover. Dan gaat de grote reis beginnen. 4 weken rondtrekken door Bolivia en Peru. Zaterdagmorgen om 06.00 uur zullen we vanuit Brussel de trein naar Schiphol pakken om de reis te gaan beginnen. Waarom de trein?! Dit komt dooor de algemene voorwaarden van de KLM. Hier konden wij echter niet onderuit. Om 12.30 uur zal ons vliegtuig gaan vertrekken in de richting van Peru. Wij zullen plaatselijke tijd 18.10 uur landen (NL tijd = 01.00 uur in de nacht op zondag). We zullen hier op het vliegveld van Lima in Peru 4 uur moeten wachten voor de volgende vlucht naar Santa Cruz in Bolivia. We zullen hier landen om 02.00 uur plaatselijke tijd. Dan worden jullie net wakker (08.00 uur op zondag morgen). Als jullie de reistijd optellen zijn we inderdaad 26 uur onderweg exclusief het wegbrengen naar Brussel.

In Santa Cruz aangekomen zullen we onze verloren zoon Theo van Leest weer gaan zien. Theo is inmiddels al 9 maanden aan het reizen. Samen zullen een prachtige reis gaan maken door Bolivia en Peru.

Via deze site zullen we proberen jullie zo af en toe op de hoogte te houden van onze geweldige avonturen. Ook zullen we proberen wat foto's te plaatsen op deze site.

Groetjes Rob en Nicole

• 13 Juni 2012 - 07:56

Cor-Belia:

hoi Rob en Nicole,een hele fijne vakantie toegewenst,geniet ervan!!
    groetjes Cor-Belia

• 16 Juni 2012 - 08:32

Stefan:

Linkje toegevoegd aan mijn favo's. Zal eens bij gaan houden wat jullie zoal mee gaan maken. Nogmaals een goede reis en tot over 4 weken.

• 07 Juli 2012 - 09:58

Tonny:

Hallo Nicole en Rob. Wat een reis en wat een ervaring om ergens te slapen waar echt alles van zout gemaakt is.
    De foto''s zijn ook heel mooi. Het lijkt me een geweldige onvergetelijke reis.
    Nog enkele dagen heerlijke geniet.

Lieve groetjes van mij, Tonny